5.3.13

personality / female

Benim en sevdiğim gün Cumartesi'dir. Yeni başlamış bir hafta sonu demektir. Cumartesi gününe erken bir başlangıç için , boğaz kıyısında bir kahvaltı ve ardından manzaranın tadını çıkararak içilen kahveden daha uygun bir şey yok. Bu haftasonu şanslıyız ki güneş bizimle. Kalın paltoları evde bırakıp, ceket ile dışarıya çıkabilme özgürlüğümüz var. Yüksek topuklu Zara ayakkabılarım, Londra Portobello Pazarı'ndan aldığım siyah ceketim kadar özgürleştirici olmasa da, keyfimi de kaçırmıyor. Günüme renk katan parça Zara mini eteğim. Balıkçı yaka kazağım Arzu Kaprol, gözlüğüm vintage, çantam ise Chanel. Günü yakalamak, şehrin tadını çıkarmak için ideal.

Aslında bu görüntüler bir kaç hafta öncesinden, bir Cumartesi gününden. Sizinle paylaşmak için bir süre bekledim çünkü minik bir süpriz, güzel bir haber eşliğinde sizlerle paylaşmak istedim. Bu ay Female Dergisi okurları Moda Günlüğü kısmında beni görebilirler. Umarım beğenmişsinizdir!

female - moda günlüğü



female



female



female

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder